sobota, 19 sierpnia 2017

1. Euleunge is back!


Witam wszystkich na moim personalnym blogu! Już od jakiegoś czasu myślałam nad tym, by rozpocząć własną działalność. Nie znaczy to, że odchodzę z GrafikiCentaura :) Czasem coś tam wrzucę, ale przede wszystkim skupię się na dodawaniu regularnie notek tutaj. 
Prace czekały na opublikowanie bardzo długo, ale pracowałam nad szablonem głównym. Starałam się, ale szablony na blogspot to jedna wielka pomyłka! Naprawdę nie lubię ich robić :) Miały pojawić się w tej notce jeszcze dwa szablony, ale nie są skończone, więc dodam je później. 
Nie radzę przyzwyczajać się do głównego, bo niedługo wychodzą skiny do Star Guardian Ahri i Ezreala! Nie mogę się doczekać <3 
Nie przedłużam i zapraszam do prac. Są jakie są, starałam się, proszę obdarujcie mnie miłością
Hwaiting!



sygnaturki
nagłówki
speedart


To wszystko! Jeśli ktoś tu się zagubi przez przypadek, informuję, że nie przyjmuję zamówień :) Jest wiele dobrych szablonarni, ja wolę się tego nie podejmować. 


5 komentarzy:

  1. Wow śliczny ten szablon! Naprawdę jak tu weszłam to zaznałam lekkiego szoku.
    cieszę się, że ruszasz z własnym blogiem! Może teraz będę widzieć wiecej grafiki od Ciebie! Dobrze, że Oreuis wstawiła tweeta z linkiem do tego bloga bo bym dalej nie wiedziała o jego istnieniu!
    Bardzo mi się podoba nagłówek z szablonu! Jest taki płynny i te kolorki. Wszystkie sygnaturki są śliczne! A ta z Sehunem w szczególności skradła moje serducho, cudne kolory!
    Z nagłówków nie wiem który wybrać! Pierwszy, drugi i ostatni to moje faworyty. Są piękne! w wolnej chwili obejrze filmik!
    Czekam na kolejny post! Mam nadzieje ze tak szybko nie zmienisz szablonu bo mi się bardzo podoba!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Postaram się regularnie dodawać posty.
      Również pozdrawiam ♥
      euleunge

      Usuń
  2. Twój blog został przyjęty do spisu! :)

    PS. Jeśli to możliwe, prosiłabym o podlinkowanie buttonu Katalogu ^^
    Vero.

    OdpowiedzUsuń
  3. <33 Jeśli w końcu przestaniesz robić jajecznicę z napisów to będzie dobrze <: Ale taki mały kuc a robi takie duże postępy <:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest super. ^^
    1 i 4 nagłówek + 3 i 5 sygnaturka najlepsze ♥
    Czekam na więcej tak fantastycznych prac ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Graphic Valley

    OdpowiedzUsuń