niedziela, 8 października 2017

4. #SKTWIN

Cześć! Ostatnio w ogóle nic nie robiłam na photoshopie :) Przygotowałam tylko dwa nagłówki. Drugi trochę tu poleżał, ale głupio było dodawać tylko jeden, więc szybko wzięłąm się za kolejny!
A tak w ogóle to jestem pod ogromnym wrażeniem SKT T1 i mam nadzieję, że wygrają mistrzostwa kolejny raz z rzędu. Oglądałam jak grają i mocno trzymam za nich kciuki! Dlatego zrobiłam nagłówek z Peanutem <3 Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć. Zakochałam się w tej piosence z Kimi No Na Wa. Ogólnie bardzo polecam obejrzeć, bo warto ♥ Nie przedłużam i zapraszam do prac!



nagłówki


Do zobaczonka!

#SKTWIN


2 komentarze:

  1. w sumie się nie dziwie, że nie otwierałaś photoshopa, ja ledwo na zajęcia poszłam i już nawet mi się komputera włączyć nie chce a co dopiero photoshopa czy drame aby ja skończyć :(
    Pierwszy nagłówek jest śliczny! Podziwiam Cię za te prace z animowanymi rzeczami, ja takich nie potrafię robić. Drugi podoba mi się jeszcze bardziej <3
    Piękne kolory <3
    Ahh no czuje niedosyt mimo wszystko i czekam na więcej<3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi nagłówek jest naprawdę świetny

    OdpowiedzUsuń