piątek, 22 września 2017

3. Legends never die


Przybywam w końcu z nowym szablonem głównym, z którym pomagała mi oreuis! Podoba mi się, mimo że miał inaczej wyglądać :) Mam nadzieję, że wszystko dobrze się wyświetla.
Zrobiłam 4 nagłówki i 2 sygnaturki. Pierwszy nagłówek był robiony na potrzeby fanfika i nie zamierzałam go tu wstawiać, ale bardzo mi się podobał :) 
Tak w ogóle to czekam z niecierpliwością na League of Legends 2017 World Championship i mam nadzieję, że SKT T1 wygra! 
To wszystko. 
Zapraszam do prac!


nagłówki


sygnaturki


Do zobaczonka!

5 komentarzy:

  1. Szablon główny jest zdecydowanie WOW *-*
    3 i 4 blend to moi faworyci.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej szablon zrobił na mnie duże wrażenie! Jest bardzo ładny i co najważniejsze oryginalny, przyczepiłabym się jedynie do tego, że momentami tło jest za jasne i notka się zlewa, ale poza tym jest piękny! A ja widziałam ten pierwszy nagłówek i chyba nawet wspomniałam, że bardzo mi się podoba<3 Musisz więcej w takim stylu prac tworzyć.
    3 pozostałe nagłówki również są piękne, tym 2 mi przypomniałaś, że dalej nie obejrzałam tej dramy. Chyba muszę ją wpisać na listę bo ciągle pomijam!
    Aj jakie słodkie to coś na pierwszej sygnaturce<3 Druga skradła moje serducho bo bardziej trafia w moje gusta.
    Czekam na więcej i dodatki od Ciebie bo ich brakuje, wiec może w kolejnym poście coś opublikujesz? Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon główny powala serio jest świetny ^^
    Lubie te gre, czasem nawet w nią pogram gdy mi się zachcę :D
    Co do prac, również mi się podobają
    Dobra notka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ta piosenka!!! <3
    podoba mi się nowy wygląd bloga. i ten Ezreal ^^
    bardzo podoba mi się ta ostatnia sygnaturka! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomagałam Ci? To mało powiedziane... :)

    OdpowiedzUsuń