czwartek, 15 listopada 2018

14. Popstars

Powracam! Przygotowałam 10 nagłówków i dwa speedarty. Tematyka prac tak jak zwykle pozostawia wiele do życzenia... Wpadłam w sidła lola i nie mogę się z nich wydostać. Uwielbiam wykonywać te prace. Sprawiają mi naprawdę wiele radości <3 Uważam, że nie jest nawet źle. Korci mnie, by zrobić jakiś szablon, ale mam słomiany zapał. Mimo wszystko możecie się go spodziewać w najbliższej przyszłości. Osobiście czekam na rozpoczęcie spring splitu, a co za tym idzie, kolejna dawka emocji! Nie będę jednak przynudzała, bo pewnie nikogo to nie obchodzi :) Polecam piosenkę, którą podałam wyżej ♥ Jest świetna! Połączenie kpopu i lola? Coś niesamowitego! Nie przedłużam i zapraszam do prac.

nagłówki

speedarty


euleunge

3 komentarze:

  1. Co poradzić ;) Już jak się wpadnie w te sidła, ciężko z nich wyjść.
    Piękne prace! Nie mam nic przeciwko robienia prac z taką tematyką <3 Chyba moim faworytem jest 4 nagłówek, ale każda praca wyszła świetnie. Mają swój charakter, bardzo fajny pomysł, ja uwielbiam Twój styl.
    Czekam na kolejne prace i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za grami, ale może to i lepiej szkoda mi czasu na to a pewnie gdybym spróbowała to mogłabym się uzaleznić więc nie, ale jako fanka kpopu przesłuchałam piosenki które wyszły z okazji tych całych mistrzostw w lola chyba dobrze napisałam ze mistrzostw? No ale ogólnie to kocham tą piosenkę którą poleciłaś! Ahh Soyeon i Miyeon tak pięknie brzmią ♥ a druga piosenka Bobbiego też jest boska!
    Nagłówki boskie! Te 4 pierwsze mają świetne napisy ♥
    5 i 9 to moje faworyty ♥
    Czekam na więcej! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. JANKOS <3 awww… to mi się baaardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń