niedziela, 18 lutego 2018

6. Rewind


Przybywam z wyjątkowo małą ilością nagłówków, które nie grzeszą różnorodnością. Na dodatek każdy z nich robiłam bardzo długo. W ten sposób osiągnęłam swój limit. Mam chociaż nadzieję, że nadrobię jakością haha :) 
Muszę przyznać, że przez ten tydzień mogłam zrobić naprawdę dużo pożytecznych rzeczy, ale poziom mojego lenistwa jest jednak za wysoki. Nie licząc kilku dni intensywnej gry w lola, to jeszcze tłumaczyłam musical trwający ok dwie i pół godziny i to w przyspieszonym tempie, więc wyszło na to, że na grafikę nie pozostało tak wiele czasu. 
Mimo wszystko zapraszam do obejrzenia prac :)



 nagłówki


Z prac nawet jestem zadowolona. Robiłam je bardzo długo, paradoksalnie. Nawet dobrze się czuję robiąc takie nagłówki i mam nadzieję, że prezentują się w miarę okej. 
To wszystko! Mam nadzieję, że następnym razem przygotuję więcej prac <3

~euleunge

3 komentarze:

  1. A ja myślałam że nowy szablonik i będę miała co podziwiać! Przynajmniej nacieszę się tymi nagłówkami <3
    Podobają mi się! Ten drugi bardziej bo jest taki mroczny.
    Czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fire, bang bang Byakkomaru <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny masz szablon <3 i fajne te nagłówki pierwszy mi się najbardziej podoba.

    WYSPA GRAFICZNA.

    OdpowiedzUsuń