czwartek, 29 marca 2018

7. Touch


Cześć. W końcu dodaję notkę. Dzisiaj dużo esportowych prac. Oglądał ktoś LCS/LCK SPRING 2018? Ja tak i cieszę się, że G2 dostało się do Play-Offów :) Szkoda mi Misfits, bo są naprawdę dobrą drużyną. Mam nadzieję, że pokażą na co ich stać podczas letnich rozgrywek. 
Jeśli macie jakieś propozycje, nie krępujcie się. Może, uda mi się coś z nich wykonać. 
Podoba Wam się nowy główny wykonany przez oreuis? Dajcie znać czy nic się nie rozjeżdża.
Ola każe mi też namówić Was do wzięcia udziału w konkursie na KG. 
Ja zmykam oglądać Inuyashę, a Was zapraszam do obejrzenia prac :)





ostatni nagłówek robiony z oreuis :>


4 komentarze:

  1. Touch <3 Jak poprzednie piosenki nct z nowej płyty mi się nie podobały tak tą mogłe słuchać i słuchać, jest boska <3
    Ja nie wiem o czym piszesz nawet na początku :( Znaczy wiem że chodzi o gry i te zawody esportu i tylko tyle :D
    Ja to chyba do konkursu się nie nadaję bo serio osotatnio moje nagłówki mi się nie podobają, ale dla Oreuis spróbuję!
    Syganturka jest piękna, nie mam się do czego przyczepić bo wszystko mi się w niej podoba <3
    W pierwszym nagłówku zakochałam się prze kolory i wg jakoś tak wygląda bajecznie. Nie wiem czy to dobre określenie ale coś w tych postaciach jest że podoba mi się ten nagłówek <3
    Drugi ma ciekawe kolorki, podobają mi się te swiecące słoiczki. W trzecim świetne umieszczenie stocków podoba mi się że to wszystko jest po boku i ta rzeźba <3
    Kolejny wygrał przez kolorki oraz te księżyce dodają fajnego mrocznego bym powiedziała efektu. Ten z anime również świetny, podziwiam za umiejętność tworzenia prac z anime. No i ostatni uwielbiam za koloryzacje, mam podobne odczucia co do pierwszego.
    Zdecydowanie 1,3 i 6 to moje faworyty <3
    No i jak mam zrobić teraz nagłówki jak popadłam w kompleksy. ahh
    Czekam na kolejny post! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dodałam posta i dopiero teraz pojawił się nowy szablon<3 Jest piękny, taki wiosenny <3 Ten róż tak pasuje <3
      Zdecydowanie mi się podoba !

      Usuń
  2. Nawet spoko Ci te nagłówki ostatnio wychodzą. Nie ma bidy. No i ten szablon główny ^^ Jestem z siebie dumna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. G2 <3 <3 <3 Wadid i Hjarnan to idealny duet <3

    OdpowiedzUsuń