poniedziałek, 30 lipca 2018

12. Like I did

(c)oreuis

Witam! Nagłówki już miałam zrobione jakiś czas temu, ale nie chciało mi się ich dodawać. Może następnym razem dodam coś więcej, aczkolwiek z sygnaturkami i ikonkami trochę się nie lubię, a o szablonach już nie wspomnę! Skoro już mowa o szablonach, to zmusiłam oreuis by wykonała mi nowy główny. Jak Wam się podoba? Ja jestem zadowolona. Nie zanudzam już. Dajcie znać co myślicie o moich pracach. Mile widziane propozycje do nowej notki.










10 komentarzy:

  1. Wszystkie nagłówki są super, ale mój faworyt zdecydowanie przedostatni! Co do pomysłu na notkę, to może jakieś bannery albo koloryzacje czy tekturki, nawet te do ikonek ;>
    ps. Skoro nagłówki ciebie lubią, a mnie nie... Szablony nie kleją się do ciebie, a ja bardzo chętnie je robię... to może razem walniemy jakiś szablon ty nagłówek, a ja kod? ;D
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace bardzo ładne, mają fajne kolorki i kompozycje.
    I główny też śliczny.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci nagłówek jest moim faworytem ♥ Szablon główny bardzo ładny,ma świetny układ i kolorystykę.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace :)
    Szablon główny bardzo mi się podoba. W szczególności nagłowek *.*
    Z grafiki w poście trzeci nagłówek najbardziej mi się podoba. Czekam na więcej :* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się tam podoba sygnaturka otwierająca post hAhAh xD Szablon główny też niczego sobie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak na serio to chyba najbardziej podoba mi się pierwszy nagłówek :))) Ocieka takimi emocjami i uczuciem ♥ Pozostałe również śliczne <3333

      Usuń
  6. Parce przepiękne, a jeszcze piękniejsze koloryzację! Nie umiem wybrać faworyta, każda praca ma coś w sobie.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twoją grafikę, więc podobają mi się wszystkie :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ładny szablon, trochę już taki jesienny! Jednak podoba mi się bardzo♥
    Jak mam wybrać jeden nagłówek spośród tych wszystkich pięknych ?
    Nie da się! Każdy jest cudny.
    Wg to w 5 napisy przypominają mi troszkę menu na nagłówku, tak to wygląda, całkiem fajne ;)
    Czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten 5 nagłówek i to zdjęcie Wadida gdzie tak słodko się uśmiecha <3 on jest przesłodki... awwww <3

    OdpowiedzUsuń