poniedziałek, 18 czerwca 2018

11. #supakaisa



Przybywam z nowym postem! Tydzień zakończył się znakomicie. Zaczął się Summer Split i G2 puki co prowadzi 2-0. Mam nadzieję, że utrzymają się na pierwszym miejscu do samego końca. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu! Będę za nich trzymała kciuki! Z racji tego, że letni split właśnie się zaczął, a moja kochana drużyna optymistycznie wygrała dwa starcia, informuję, że może pojawić się spam lolem. Nie chcę przynudzać, ale tworzenie prac o takiej tematyce sprawia mi ogromną przyjemność ♥ Postaram się następnym razem urozmaicić post. 
Nie wiem co we mnie wstąpiło, ale zrobiłam trzy koloryzacje. Myślę, że są całkiem okej :) Sprawdzałam na kilku pracach i nie są najgorsze. 
Propozycje mile widziane <3 Zapraszam do grafiki. 




#G2WIN
euleunge

5 komentarzy:

  1. ape titan
    Muszę zacząć komentarz od informacji, że pobieram kolorki<3 Jej na podglądach prezentują się świetnie, że muszę je mieć ! No naprawdę♥ Także pobieram wszyściutkie <3
    Ojejciu ten drugi nagłówek ma naprawdę piękne kolory <3 uwielbiam takie nasycone ♥
    Ten oraz nagłówek z Soohyun z AKMU mi się najbardziej podobają. Ciekawie wykorzystałaś motyw róż.
    Ja chcę dużo grafiki z kpopem <3 Więc możesz tych esportowców(chyba tak się ich nazywa , ah nie wiem xdd) zamienić na przystojnych panów z exo np :D:D
    Czekam na kolejny pościk <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne grafiki! Nie jestem w stanie wybrać faworyta, dlatego pozostanę przy wyborze wszystkich ;) Naprawdę fajnie dobrane i ciekawe kompozycję. Lubię nagłówki, na których coś się dzieję, a zarazem są stonowane.
    Co do koloryzacji to uważam, że wyszły wyśmienite. Pierwsza szczególnie przykuwa mój wzrok, dlatego na pewno wkrótce je pobiorę: ape titan
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam 7/7/18 na otwarcie mojego bloga: KLIK
    :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. znów piękne nagłówki z G2 <3 na serio bardzo mi się podobają i nie będę wybierać jednego :P

    OdpowiedzUsuń