piątek, 11 maja 2018

8. Vagabond


Przybywam z pracami, które trochę poczekały na publikację :) Miałam zrobić bardzo różne rzeczy pod względem tematycznym, ale dzisiaj MSI! Mam za sobą 4 gierki w tym dwie przegrane FNC, ale KZ ma szansę na dwie wygrane, więc trzymam za nich kciuki! Następna notka będzie bardziej urozmaicona, obiecuję :) Przygotowałam dwie sygnaturki i cztery nagłówki. 
Pierwsza sygnaturka to współpraca z oreuis
Reszta, co łatwo zauważyć po niskiej jakości, to moje własne prace :) 
Tak w ogóle to zaczęłam pisać zakładkę "o mnie", ale jedyne co mi się udało zapisać to tytuł oraz Nazywam się Kasia. Może uda mi się jakoś ją uzupełnić w najbliższym czasie, ale to naprawdę trudne. 
Teraz mam dużo wolnego czasu. Tak dużo, że naprawdę nie mam pojęcia co robić. Dlatego postaram się dodawać więcej postów, no i udzielać się bardziej, bo z tym różnie bywało :) Zapraszam teraz do prac!

PS: drugi nagłówek robiłam z dedykacją dla oreuis, bo Piottruś to jej szwedzkie słoneczko :> + gif







Właśnie zaczyna się draft, więc lecę oglądać TL vs EVS!

euleunge


4 komentarze:

  1. Po pierwsze: Wyjustuj tekst noobie.
    Po drugie: Z tego posta najbardziej podoba mi się gif <33
    No i dzięki za nagłówek. Zawsze mogło być gorzej, więc nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to sygnaturka z Peanutem jest cudowna <3 I nagłówki też niczego sobie <3

      Usuń
  2. Ja się tam na grach nie znam, nigdy jakoś nie mnie do nich nie ciągło. Chociaż jak byłam mała lubiłam w coś pograć, teraz jednak sądzę że to marnowanie czasu :p dlatego też nie mam pojęcia o czym piszesz :P
    Mam nadzieję, ze dotrzymasz słowa i będzie więcej postów <3
    2 sygnaturka jest piękna <3 Bardzo mi się podoba no i nagłówek z Hyuną uwielbiam <3
    Czekam na więcej <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! ten cudowny gif <3 ah i oh ten Hjarnan <3

    OdpowiedzUsuń