piątek, 25 maja 2018

9. Self control

Cześć. Przychodzę dziś z kilkoma pracami, które całkiem mi się podobają. Widzę niewielki progres. 
Co u Was? Wszystkie te dni strasznie mi się dłużą. Dawno się tak nie nudziłam. Podczas roku szkolnego przynajmniej chodziło się do szkoły, a teraz stałam się prawdziwym nolifem :) Zalety są takie, że mogę zaprezentować Wam moje prace. Jest ich dużo jak na mnie. Koniecznie dajcie znać co o nich myślicie, o ile ktokolwiek wchodzi na tego bloga... Komentarze dostaje od jednej osoby (nie licząc oreuis, bo to moja siostra), co oznacza, że albo nie jestem popularna, albo moje prace są tak badziewne, że lepiej nie komentować. Nie martwcie się, przetrwam najszczerszą prawdę :) 





5 komentarzy:

  1. Twoje prace nie są badziewne! Ostatnio mało osób komentuje posty. Większość wchodzi i ogląda, ale nie komentuje (wnioskuje po wyświetleniach u siebie).
    Pierwszy i ostatni nagłówek z tej notki to moi faworyci. W twoich pracach masz takie ładne, nasycone kolory. To twoje koloryzacje? Jeśli tak to podziel się nimi - chętnie bym je pobrała.
    Pozdrawiam, Erenae <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa <3
      A co do koloryzacji, to przeważnie nakładam kilka na raz + dodaję coś tam od siebie. Ostatnio jednak myślałam nad porobieniem własnych, więc może niedługo się za to zabiorę :)
      Też pozdrawiam <3

      Usuń