czwartek, 7 czerwca 2018

10. Neverland


Przychodzę z dosyć dużą ilością prac jak na mnie :) Nawet podoba mi się to co zrobiłam. Myślę, że nie jest najgorzej. Zrobiłam nawet koloryzację, drugą w moim życiu! Miało być więcej, ale jakoś nie miałam weny i chęci. Prawdopodobnie w następnym poście dodam ich o wiele więcej. Miałam też wykonać duuużo sygnaturek, ale udało mi się tylko jedną, bo naprawdę ich nie lubię :> Zawsze zaczynam, a potem wywalam wszystko co zrobiłam, bo do niczego się nie nadaje.
Jestem hyped i to bardzo, bo 15 zaczyna się Summer Split! Nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że G2 zdominuje! Prócz tego mój ukochany jungler wraca do koreańskiej drużyny po roku spędzonym w tureckiej lidze <3 bardzo się cieszę z tego powodu i mam nadzieję, że pokaże na co go stać :) 
Nie przynudzam, bo pewnie nikogo to nie obchodzi. W sumie to nie wystąpiły żadne inne ciekawe epizody w moim życiu. Nie licząc tego, że teraz cała drużyna G2 jest w Gaming House'ie i mogę oglądać jak streamują razem i grają w monopoly kiedy rankedy są niedostępne :) 
Nieważne

Zapraszam do prac! 





Propozycje mile widziane :) Jestem otwarta <3

euleunge


5 komentarzy:

  1. Najlepsza jest sygnaturka otwierająca post :))))) Co za kunszt i wyczucie stylu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak naprawdę do drugi i czwarty nagłówek to moje faworyty. W końcu przestaję się za Ciebie wstydzić :')

      Usuń
  2. nagłówek ten środkowy od lewej strony! kolorystyka zabija <3 na serio bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ta sygnaturka tak bardzo podoba <3 Jest prześliczna! Wg ja mam podobnie ale z nagłówkami za to sygnaturki bym mogła robić i robić <3 Nagłówki takie ładne Ci wyszły, że nie wiem który wybrać na faworyta. Uwielbiam kolorki z 1 i ostatniego <3 Trzeci również ma w sobie to coś co przyciąga wzrok <3
    Zaniedbałam trochę komentowanie twojego bloga, przepraszam ale sesja dużo zaliczeń >.<
    Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń